henkenbenjamin.reismee.nl

Afscheidsfeestje 21.01 21.00u - Café de Stadsgenoot

Omdat we binnenkort een half jaar zonderje moeten geven we donderdag 21 januari een afscheidsfeestje in Café de Stadsgenoot. Het lijkt ons leuk als jij er deze avond bij bent om nog even met een extramooie herinnering aan Nederland en jou op reis te gaan.

En natuurlijk valt er voor jou ook iets te halen, het eerste 50L fust is namelijk van ons! En dan zijn we nog niet klaar, de heren van Kensington (check: kensingtonband.com)zullen namelijk live een intiem akoestisch optreden geven.

Resume: Afscheid, gratis bier, Kensington live. Komen dus!

Cadeauhint: We zullen een plakboek neerleggen waar je foto's van jou of van ons samen in kan plakken en er eventueel nog een leuk verhaaltje bij kan schrijven. We gaan op reis, dus grote onpraktische dingen kunnen niet mee. We kunnen wel altijd meer geld gebruiken, dus voel je vrij om een donatie te doen in de 'HELP henk en benjamin naar AFRIKA' box.

Je kan ook met ons meereizen op henkenbenjamin.reismee.nl/. Hier zullen we onregelmatig foto's, verhaaltjes en filmpjes op proberen te plaatsten. Ook foto's van deze avond kan je daar gaan bekijken. Als je op de hoogte wil blijven kan je je mailadres achterlaten rechts op de site onder het kopje 'Blijf op de hoogte!'

Heel graag tot donderdag 21 januari!

Groetjes, Benjamin en Henk