henkenbenjamin.reismee.nl

We zijn er!

Gelukkig. Wat een a-relaxt begin van de reis! De ellende begon al op de A12 in Utrecht. Ruim op tijd vertrokken om nog even lekker koffie te drinken met het uitzwaaicomite op Schiphol, valt er een betonne bruglegger van de vrachtwagen waardoor je Utrecht niet meer uitkomt. Toch nog even geduld, er is nog tijd, maar als we na een uur nog steeds maar 100 meter dichter bij Schiphol zijn gekomen moet er actie ondernomen worden! Hup, midden op de snelweg uit de auto, vangrail over, nog een snelweg over en over de vluchtstrook in draf naar het viaduct en richting 24 Oktoberplein. Taxi al gebeld, dus die staat klaar en snelt met ons (Henk +zus en moeder) naar het station. Net de trein gemist, maar, maar die van 15min. later kan ook nog, dan ben ik een kwartier voor het sluiten van de balie op Schilhol. En dan staat ie onderweg ook nog stil! Aaaargh!!!

Ok, lang verhaal kort, op tijd bij de balie en nog 7 minuten over. De rest van de reis is gelukkig heel relaxt gegaan, met filmpjes en drankjes aan boord.

En dan Kaapstad, prachtig hier! Warm ook, maar met een heerlijk briesje, echt precies goed! Vandaag een Zuid-Afrikaanse SIM gekocht (0027 784 427 401, voor de liefhebbers) en op ons gemak de stad verkend. Morgen met de hop on-hop of bus mee, lekker de toerist uithangen! En we beginnen nu ook voorzichtig met onze jacht op onze droomjeep.

Groetjes!

Henk en Benjamin

ps. Je moet je geen zorgen maken, maar de A12 oversteken is veiliger dan hier een voetgangersoversteekplaats. We zijn vandaag ongeveer 27 keer bijna doodgereden omdat het stoplicht 1sec. op groen staat en dan even onduidelijk rood knippert en dan weer helemaal rood wordt en iedereen maar wat doet. Maar we worden er al beter in!

Kamiklazi

Hee gasten, jullie zijn er eindelijk! Ik ben echt heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Denk dat ik wel e.e.a. zal herkennen :)

Groet,
Klaas-Jan

Myl

Oh jee wat een gehaast om op tijd op Schiphol te komen! Nou ja, waarschijnlijk hoef je je de komende 6 maanden geen moment meer te haasten. Alles relaxed :)
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, ik ben alweer (!) jaloers na de foto's te hebben gezien. Wat een tegenstelling met de koude, natte en donkere dagen in Nederland!
Geniet ervan en ik zal van jullie komende verhalen smullen!
x

nieuwe jan

oef dat scheelde weinig...
fijn dat jullie goed zijn aangekomen, laat het avontuur maar beginnen!

Donja

wow super leuk om te zien zeg, die foto's.. en wat de reis betreft: een goed begin is het halve werk. dus laat de rest maar komen ;)
geniet ervan henkske.. X

Leon

Hey,

Prachtig, dat op 't nippertje gebeuren. Ziet er super uit, heelv veel plezier voor jullie daar en ik verwacht veel mooie foto's en verhalen. Mup muuuup...

Paul

Ziet er goed uit! En bij zo'n reis hoort natuurlijk een goed begin waar je improvisatievermogen getest wordt:) Veel plezier de komende tijd!

x

Daisy

Hey!!
Dat van die stoplichten herken ik maar al te goed, na een paar dagen waren Loek en ik er wel een beetje aan gewend!Mooi is Kaapsatd he!!X

Kim

WOA nog 7 minuten! hoe lang van te voren zijn jullie wel niet vertrokken? anyway! leuk dat jullie goed zijn aangekomen :-)

Matti

Hé boys,

Het file-incident had de wintersportcrew al snel bereikt, dat begrijp je wel. Goed dat het allemaal gelukt is. In ieder geval zijn jullie al lekker warmgedraaid voor alle uitdagingen die nog komen gaan.

Hé maar nogmaals veel plezier daar hè. Ik hou jullie goed in de gaten.

Volgens nieuwe traditie ook nog even een linkje met wat wintersport(party)foto's:

(je kunt ook nog even doorklikken voor de avond ervoor, Henk)

xx

Iris

Oeh ik heb op die manier een x echt mijn vliegtuig gemist, ik krijg gelijk weer helemaal stress!! Fwioew, nou have fun met exploren de eerste dagen. Wij al helemaal geacclimatiseerd, gelukkig ook helemaal over jetlag heen zodat we niet meer elke dag om 5h wakker worden en gewoon weer lekker kunnen uitslapen :)

Doei XX uit Tuxtla

Sjoerd

He boys, toch altijd weer die stress zo aant begin van de vakantie, maar dan is het extra relaxt als je er bent. Geniet ervan en keep us posted!!

Casper

Haha, extreem goed begin. :D Nog steeds beter dan 2 vrienden van m'n broer die een keer hun vlucht naar Australie hadden gemist omdat ze al te dronken in de Schiphol bar waren geworden. En een van die twee durfde niet naar huis om z'n ouders onder ogen te komen, dus die heeft een week lang (toen ging de vlucht pas weer) gecouchsurft bij vrienden :')

Veel plezier boys, zoek een mooi bakkie uit!

Bram

Ej mannen. Fijn dat jullie nog heel zijn. Onder leiding van Camiel en onder/bovengetekende heeft Beri Beri zijn 1e wedstrijd van de 2e seizoenshelft met 2-0 gewonnen. Op z'n psvs, maar dat mocht de pret niet drukken... Zo zijn we allemaal weer op de hoogte van elkaar. Veel plezier!

Feodor

Hee mannen!

Als je het maar haald :) echt zwaaaar vet dat jullie tickets hebben! KoninGz... en als het dan toch over voetbal gaat .. Henk we missen je... 4-0 verloren :(:(

Bennie, Henk > Veel plezier!!

Isar

Wat is dit nou weer nou weer voor een stennismakerijverhaal;) Ziet er goed uit... helaas geen brightjes om de boel te laten afkoelen geloof ik..
Gelukkig genoeg zebra's in afrika om mee over te steken..
Lataaaah
Zebr-Ar

Jan K

Hee Henk en Ben

Goed dat jullie er zijn! haha de avonturen zijn in NL al begonnen, ben benieuwd naar al jullie bevindingen daar

heel veel plezier!

Saskia

Haha, telepathie Jan ;-)

Wat een pech zeg, op de reis naar Schiphol! Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Aan jullie foto's te zien is het nu al fantastisch! En nog maanden voor je uitgestrekt. Geniet ervan, en hou ons op de hoogte!

Liefs Sas